dilluns, 23 de febrer del 2009

Sessió n. 13. Planificació i intervenció educativa.

Desafortunadament no he pogut assistir, però gràcies a la Glòria Domínguez he aconseguit tot el contingut que es va tractar amb enllaços a pàgines que es van comentar.
Art i joves, l'adolescència com a recurs estilístic
Silvia Prada
Azucena Vieites
Carles Congost
Cova Macías
Pablo Ballester, expo Heroes Caidos
Willy Vanderperre, expo el 4th sexe
Tracey Moffat
Fernando Morales
Rineke Dikjstra
Celine Van Dalen
Pere Formiguera

Recursos Educatius i Web's (sobretot també van parlar de sexualitat)
http://www.dracmagic.com/indexcat.html
http://guerrilla-travolaka.blogspot.com/
http://www.lambdaweb.org/primer6.htm
http://www.inclou.org/

Autobiografies, ReDeConstrucció de la identitat
YouTube
ByronHurt
Ivy Quenn, vídeo al you tube
Actitud Maria Marta, http://www.actitudmariamarta.blogspot.com/
Topacio Fresh, http://www.myspace.com/topaciofresh
http://www.youtube.com/watch?v=x9fPlDIX_Ko
Guillermo Trujillano, http://www.guillermotrujillano.net/
Narcys, http://www.myspace.com/narcys
LeopardoNoViaja, http://www.myspace.com/leopardonoviaja

Publicitat
Campari
Ferret Cinzano
Dove (cartell publicitari)

Però m'agradaria fer esment la causa per la qual no he pogut assistir. El fet és que havíem plantejat a la pràctica de laboratori un exercici basat en el concepte que el Jordi Pallàs havia esmentat a la seva sessió: anar al cor dels estudiants. Hem pensat treballar amb negatius propis de color. Negatius personals, però que toquin el cor, el problema ha estat que ara ja no es pot revelar amb paper de b/n per culpa de com funciona el negatiu color. Ara només hi ha un tipus de paper b/n; el multigrau. Si exposes un negatiu color en aquest paper el resultat és una imatge empastada. Doncs bé, per aconseguir aquesta informació vaig haver de recorrer totes les botigues de Barcelona, per trobar algú que s'enrecordès de com es feia això de revelar en b/n. I justament va ser la tarda de dimarts de la sessió aquesta. M'he arrepentit moltes vegades de no haver pogut assistir a aquesta sessió.