dilluns, 23 de febrer del 2009

Sessió n. 10. i n.11. Planificació i intervenció educativa.

Jordi Pallàs va començar la sessió presentant-se. Tot i que el primer dia del curs ho va fer. Però segons ell va ser totalment desafortunat. Així que es va tornar a presentar. No crec que en sí fos memorable, ja que la va fonamentar en una exposició que va veure durant un viatge que havia fet el darrer estiu a Mèxic. Tractava sobre un home de color verd que queda amb uns amics que eren de diferents color per berenar.
En la segona sessió en Jordi Pallàs ens va preguntar que ens havia quedat de la darrera sessió. Cadascú va començar a dir diferents aspectes que havíem tractat i no sé, si va ser a arrel d'això, però a mi em va quedar que perquè algú, en aquest cas els alumnes, recordi un coneixement cal que vagi al cor i no al cap. Entenc que no tots els coneixements que els puguem mostrar, ensenyar,... es puguin enllaçar al cor.