dilluns, 30 de març del 2009

Un projecte educatiu a l'Illa

Avui he rebut un mail de l'Anna Vilarrúbias la coordinadora de l'Escola Illa. Ja fa més d'un mes que vaig plantejar-li un nova via per ofertar al centre: el coneixement i pràctica dins l'àmbit de l'audovisual. Des de llavors han passat els dies i estem negociant una dia per trobar-nos també amb el cap d'estudis. Sembla difícil trobar-li un lloc, però crec que si no és possible és només, com sempre, per qüestions burocràtiques i voluntat de les persones.


Ver mapa más grande

Estarem en contacte. Només em resta dir una cosa, des de la darrera sessió, on la Montse Cortadellas va presentar tota la seva feina, he estat barrinant em va remoure moltes coses. Des de llavors m'estic plantejant les coses d'una manera diferent. És a dir no tinc