dilluns, 3 d’agost del 2009

Estem de vacances?

No ho crec pas. Jo com a mínim estic de vacances i continuo pensant en com podria impartir les classes de dibuix tècnic. Com podria plantejar d'una manera constructivista una classe de dibuix tècnic? Com de lluny semblen les classes del CAP! No estic pas content, em semto potser una mica trist pel fet que no hagin pogut anar més enllà les trobades dels "Domingueros". No és pas una mala iniciativa, però, a vegades, sembla impossible fer que un grup de gent es mogui en un mateix sentit (si això passa amb un grup de gent que es troba dins d'una aula, imaginat amb un grup de gent que ha perdut el vincle de l'aula). Tinc en el cap aquestes preocupacions i a més a més, tinc al cap el fet d'haver-me apuntat a la borsa d'interins. Bé les coses estan així. Només em resta per una banda continuar caminant i per una altra ser pacient i esperar. En quant a les classes de dibuix tècnic m'agradaria implementar les TIC. D'alguna manera ho tinc, més o menys, situat, encarat, però resta el més important: passar-ho a la pràctica.